نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2586
-
الف
+

بازیگر سریال «مدار صفر درجه» با یک گریم متفاوت در «خانه ماهرخ»

«آتنه فقیه نصیری» در فلم سینمایی « خانه ماهرخ» به کارگردانی «شهرام ابراهیمی» با نقشی متفاوت به سی و نهمین جشنواره فلم فجر می‌آید.

«آتنه فقیه نصیری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان فارسی زبان شبکه آی فیلم 2 بازی وی را در سریالهای «مدار صفر درجه»و «ماه و پلنگ» مشاهده کردند، بعد از مدت ها، حالا با فلم «خانه ماهرخ» در نقشی متفاوت به سینما می‌آید.


به گزارش آی فیلم 2، فلم سینمایی «خانه ماهرخ» به کارگردانی «شهرام ابراهیمی» و تهیه‌کنندگی مشترک «محمد محمدی» و «شهاب حسینی» در میان 62 فلم بلند سینمایی است که حائز شرایط حضور در بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فلم فجر ایران شده و مورد داوری خواهد گرفت.

در خلاصه داستان این فلم اجتماعی آمده است: «ماهرخ» که مصروف بازی در اولین فلمش است، وارد خانه می‌شود و توسط همسرش «کیوان» و دوستان مشترکشان، به مناسبت سالروز تولدش غافلگیر می‌شود اما در ادامه حادثه ای تلخ بهو وقوع می پیوندد و باعث می شود که...

 آتنه فقیه نصیری، در این فلم کنار بازیگرانی چون «علی غیاثی»، «امیر رضا دلاوری»، «الهام نامی»، «رضا نجفیم»، «رحمان باقریان»، «مهری آل آقا»،  «محمد قوام»و «رامین سامانی» به ایفای نقش می‌پردازد.

گفتنی است شبکه آی فیلم 2 تا کنون سریالهای «شیدایی»، «ماه و پلنگ»، «مدار صفر درجه»،  «101 راه برای ذله کردن»، «کت جادویی»،  «شلیک نهایی»، «خانه سبز» و سریال در حال نشر «لیسانسه ها2» را با بازی «آتنه فقیه نصیری» برای مخاطبان فارسی زبان نشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

سکانسی خاطره انگیز از سریال خانه سبز»+ویدیو

«آتنه فقیه نصیری» از «خانه سبز» تا «مدار صفر درجه»+تصاویر

م ا 

نظر شما
ارسال نظر